So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Nasvet: Česa ne smete pozabiti, ko načrtujete kampanjo za množično financiranje

Čas branja: 2 min
05.11.2013  09:24  Dopolnjeno: 05.11.2013 10:20
Nasvet: Česa ne smete pozabiti, ko načrtujete kampanjo za množično financiranje

»Vsem, ki razmišljajo o zbiranju zagonskega denarja z množičnim financiranjem, bomo svetovali, ali je njihov projekt primeren za takšno financiranje, in jim povedali, katere naloge jih čakajo pred kampanjo in po tej,« napoveduje Luka Piškorič.

»Ekipa Nollie Apps je upoštevala želje podpornikov in svoj pripomoček z bluetoothom za pozabljivce C
»Ekipa Nollie Apps je upoštevala želje podpornikov in svoj pripomoček z bluetoothom za pozabljivce Chipolo po dveh tednih kampanje za crowdfunding nadgradila z aplikacijo s termometrom, zaščito pred vodo in napovedala podporo tudi za pametne telefone Windows 8,« pravi Luka Piškorič.

To je po njegovem mnenju 11 glavnih sestavin uspešne kampanje za crowdfunding:

1. Poslovni načrt mora biti premišljen in realističen. V njem razčlenite prednosti svojega projekta pred konkurenco, predvidite zaščito intelektualne lastnine, opredelite ciljne skupine, ki jih boste nagovarjali, ter ocenite stroške in kompleksnost projekta. Tudi vse vidike proizvodnje ter tržne in prodajne aktivnosti po kampanji za crowdfunding, priporoča Luka Piškorič.

2. Razvijte delujoč prototip. Kickstarter ga denimo zahteva za vse kampanje crowdfundinga. »Prav pri izdelavi prototipa se velikokrat pokažejo pomanjkljivosti ali šibke točke, ki jih prej nismo predvideli in lahko občutno vplivajo na proizvodnjo in njene stroške,« pravi Piškorič.

3. Oblikujte prepoznavno tržno znamko. »Še pred kampanjo za crowdfunding izberite ime, slogan, celostno grafično podobo in registrirajte znamko, ki je pomembna za dolgoročni razvoj in nastop na svetovnem trgu,« svetuje sogovornik.

4. Poskrbite za zaščito intelektualne lastnine. Pri tem Slovenii Crowdfundingu pomaga Maja Jančič Bogataj, vodja Inštituta za intelektualno lastnino. Iris Trstenjak je lesene dilde Happy Lulu preimenovala v Dee Lee Doo, da se je izognila težavam s podobno poimenovanimi znamkami. Od včeraj zbira denar na Indiegogoju ( [www.indiegogo.com] ).

5. Podrobno načrtujte kampanjo. Jasno določite ključna sporočila, ciljne javnosti, komunikacijske kanale, proračun, časovni načrt izvajanja aktivnosti in kako boste merili učinkovitost kampanje, pravi sogovornik.

6. Pripravite predstavitev na izbrani platformi za množično financiranje. Potrebujete predstavitveni video, fotografije, besedilo in pameten sistem nagrad.

7. Vzpostavite komunikacijsko infrastrukturo. Postavite svojo spletno stran, nastopajte v družbenih medijih, pripravite gradivo za novinarje. Prav vam bo prišlo tudi kakšno orodje za upravljanje odnosov s strankami (CRM). »Iz množice stikov, ki jih boste dobili med kampanjo, delajte podatkovne baze o možnih kupcih, investitorjih, prodajnih kanalih,« priporoča sogovornik.

8. Sledi izvedba kampanje, kjer je pomembno, da ažurno komunicirate s podporniki, mediji in drugimi vpletenimi v projekt.

9. Vzpostavite sistem za zbiranje naročil po koncu kampanje za crowdfunding na svoji spletni strani in za poznejšo spletno prodajo.

10. Predvidite dostavo nagrad podpornikom. Poiščite ključne dobavitelje, embalažo in optimalne dostavljavce, svetuje Luka Piškorič.

11. Vzpostavite prodajne kanale in nadaljnje aktivnosti tržnega komuniciranja, še pravi sogovornik.

Članek je bil 5. novembra objavljen na Finance.si.

Avtor: Petra Šubic

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...