So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Do podpore uveljavljenega podjetja prek množičnega financiranja

Čas branja: 1 min
02.11.2013  11:41  Dopolnjeno: 04.11.2013 12:44
Do podpore uveljavljenega podjetja prek množičnega financiranja

Živa Javeršek in Veronika Škof sta oblikovali posebno steklenico za vodo, ki jo odlikuje ideja o prebuditvi tradicionalnih slovenskih etno vzorcev ovitih v moderno preobleko. »Vzorce sva želeli predstaviti na moderen način, vendar je še vedno iz njih moč razbrati tisti tradicionalni slovenski vzorec,« poudarja Javrškova.

Živa Javeršek (levo) in Veronika Škof pravita, da njuna steklenica za vodo izstopa po dizajnu in roč
Živa Javeršek (levo) in Veronika Škof pravita, da njuna steklenica za vodo izstopa po dizajnu in ročnem delu

Verjetno se sprašujete, kako mladi podjetnici ustvarjata dodano vrednost na trgu, ki je preplavljen s podobnimi izdelki. Tega dejstva se zavedata tudi Javrškova in Škofova, ki priznavata: »Res je, da je takšnih in drugačnih stekleničk za vodo veliko. Sicer najina steklenica izstopa po dizajnu in ročnem delu.« Inovacija mladih podjetnic se namreč skriva v poslovnem procesu.

Trg in kupci

Svoj produkt sta namreč ponudila uveljavljenem podjetju ZkotZ, ki že prodaja podobne izdelke in je prisotno na večjem številu mednarodnih trgov. »Nekega dne sva se skupaj odpravili na sestanek k podjetje ZkotZ. Na sestanku smo se pogovarjali o različnih možnostih sodelovanja, nato pa se je kar naenkrat pojavila ideja o tem, da bi nama podjetje omogočilo priti do lastne stekleničke za vodo, vendar so nam to bili pripravljeni omogočiti le na način crowdfundinga, kar pomeni, da je za realizacijo potrebno zadostno število prednaročil,« pojasnjuje Jerovškova. Podobno meni tudi prvi mož ZkotZa Anže Miklavec: »Crowdfounding je koncept, s katerim podjetniki lahko preverimo odziv trga, poleg tega pa na tak način lahko oblikovalcem pomagamo, da svoje ideje in izdelke pripeljejo do realizacije.«

Lavivavera for Equa

Blagovna znamka Equa je na trgu sicer prisotna že tri leta in skupno sodelovanje je za njih le nova linija stekleničk pod imenom Lavivavera for Equa. »Naša skupna steklenička bo v omejeni izdaji, na voljo jih bo le 300. Celotno trženje te stekleničke sva prevzeli sami, po skupnem projektu pa se bo Equa vrnila na svojo dotedanjo pot poslovanja,« poudarja Jerovškova. In kaj načrtujeta v prihodnosti? »Ko bo projekt zaključen, bo sledil naslednji podoben, morda spet kakšno sodelovanje z obstoječim podjetjem ali pa izvedba svojega lastnega izdelka,« idej in energije ne skriva Jerovškova.

Avtor: Iztok Hočevar

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...