So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Visionect krepi prodajo

Čas branja: 3 min
30.10.2013  09:45  Dopolnjeno: 30.10.2013 09:46
Visionect krepi prodajo

rok zalar visionect
»Z geoffreyji, kot pravimo našim dlančnikom za elektronsko naročanje, so restavracije prodajo povečale od pet do 30 odstotkov,« pravi Rok Zalar iz Visionecta.

Adut ljubljanskega podjetja Visionect je inovativna platforma interaktivnih brezžičnih prikazovalnikov, ki temeljijo na uporabi elektronskega papirja. Na podlagi te platforme so razvili sistem za elektronsko naročanje v gostinstvu Geoffrey. Na isti platformi razvijajo tudi rešitev za digitalno prikazovanje (digital signage).

Platformo interaktivnih brezžičnih prikazovalnikov so sami razvili, na njej pa lahko po željah naročnikov razvijejo povsem nove rešitve za različne panoge. »Pri teh rešitvah gre za prikazovanje vsebin na naših dlančnikih in naših brezžičnih prikazovalnih enotah, ki temeljijo na uporabi elektronskega papirja. Te naprave so povezane na strežnik, od koder dobivajo vsebine, ki jih prikazujejo,« pojasnjuje Rok Zalar, vodja razvoja produktov v Visionectu.

[tabs type="horizontal"][tabs_head][tab_title]239[/tab_title][tab_title]124[/tab_title][tab_title]1,5[/tab_title][/tabs_head][tab]evrov stane dlančnik geoffrey za elektronsko naročanje v gostinstvu. [/tab][tab]tisoč evrov prihodkov od prodaje je Visionect imel lani. [/tab][tab]milijona evrov tveganega kapitala so dobili od STH Ventures. [/tab][/tabs]

Preprosta nadgradnja platforme

Platformo lahko enostavno uporabijo za razvoj različnih aplikacij, denimo za obveščanje in prikaz podatkov v industrijskih procesih in skladiščih, v oglaševanju in navtiki, za naročanje in tudi za domačo uporabo.

»Partnersko podjetje Wemar iz Slovenije je na naši platformi zgradilo sistem za uporabo v navtiki. Naprave uporabljajo na plovilih in na njih prikazujejo podatke o globini morja, hitrosti plovbe, moči in smeri vetra,« ponazarja Zalar. Dodaja, da običajni prikazovalniki v navtiki, kjer morajo biti prikazani podatki dobro vidni tudi v močnem soncu, stanejo od tisoč evrov. Visionectova rešitev pa je precej cenejša, brezžična - in bolj sveti sonce, bolje se na zaslonu vidijo podatki prav zaradi uporabe elektronskega papirja.

Kupec tudi iz Avstralije

V Visionectu trenutno tržijo dva izdelka - poleg rešitve za digitalno prikazovanje tudi dlančnike znamke Geoffrey, ki so jih razvili za elektronsko naročanje v gostinstvu. »Kupci rešitev za digitalno prikazovanje so podjetja iz tujine in različnih panog. Največkrat nas najdejo kar po spletu,« pravi Rok Zalar. Naročniki so zanje izvedeli prek tekmovanj startupov v tujini, prek spletnega oglaševanja in Visionectove spletne strani. Svoje rešitve lahko prek spleta prodajo kamorkoli. Najbolj oddaljenega kupca imajo v Avstraliji. Gre za lokalno cestno podjetje, ki je z Visionectovimi napravami sestavilo velike brezžične prikazovalnike za tako imenovano enosmerno obveščanje in jih uporablja kot pametne prometne znake.

 Geoffrey pospešuje prodajo gostincem

V Visionectu so na svoji platformi, kot rečeno, razvili dlančnik za uporabo v gostinstvu, ki ga imenujejo po simpatičnem strežniku iz ameriške nadaljevanke Princ z Bel Aira. »V eni napravi smo združili elektronski sistem naročanja pijače in hrane, hkrati pa uporabnikom zagotovili dostop do prebiranja novic, vremenske napovedi in do dogodkov, ki potekajo v bližini,« pravi Zalar. V restavracijah, ki so Visionectov elektronski sistem naročanja že vpeljale, ugotavljajo, da so z geoffreyji prodajo povečali od pet do 30 odstotkov, odvisno od tipa lokala.

 Trženje po dveh poteh

Po Zalarjevih besedah so dlančnike, ki jih v lokalu povežejo z računalniškim sistemom blagajne, do zdaj namestili v okrog 20 restavracij in lokalov po Sloveniji. Tako so »postregli« že blizu sto tisoč strank.

»Gostinci so zahteven trg. Ko dobiš prve kupce, sledijo tudi drugi; a na začetku je za preboj potrebno več zagona,« dodaja Zalar.

Zadnje leto so zelo aktivni pri prodaji sistema Geoffrey doma in v tujini - v Nemčiji in sosednjih državah. Trg za geoffreyje vidijo predvsem v EU in ZDA.

Imajo ekipo petih tržnikov, ki prek osebnega stika z gostinci iščejo nova naročila ali pa poskušajo na trg prodreti prek ponudnikov blagajn za restavracije in v druge gostinske lokale. Takih podjetij je pri nas sedem. Najučinkovitejša je prodaja z osebnim stikom, opaža Zalar.

Gostince poskušajo prepričati z omogočanjem testne uporabe dlančnikov. Ponujajo odkup dlančnika (en stane 239 evrov) ali lizing z možnostjo zavarovanja proti kraji in poškodbam.

Lani jim je družba tveganega kapitala STH Ventures zagotovila 1,5 milijona evrov vložka v zameno za 30-odstotni lastniški delež. Približno pol denarja so že počrpali za končanje razvoja sistema Geoffrey, vzpostavitev prodaje in razvoj novih izdelkov za digitalno prikazovanje. Lani so imeli 124 tisoč evrov prihodkov od prodaje. Precej dodatnih prihodkov pa si obetajo od dveh večjih projektov, ki ju bodo razkrili najpozneje v začetku prihodnjega leta.

Avtorica: Petra Šubic

Članek je bil objavljen 29. oktobra na Finance.si

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...