So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Brez »drame« ni dobre predstavitve start-upa

Čas branja: 2 min
27.10.2013  20:07
Brez »drame« ni dobre predstavitve start-upa

V start-up šoli Hekovnik se je prejšnji četrtek v okviru dogodka Hekovnik Demo Day pred vlagatelji Juretom Mikužem in Tatjano Zabasu iz RSG Capitala, Brankom Drobnakom, Matjažem Breskvarjem, Borutom Rismalom in Gregorjem Pipanom predstavilo 13 start-up podjetij.

»Ko predstavljate svojo podjetniško idejo vlagateljem, je zelo pomembno, da ste dramatični,« je podjetnikom, preden so stopili pred vlagatelje, svetoval Tyler Crowley iz Skweal in Founder Instituta.

»Hollywood in filmi temeljijo na dramatičnih zgodbah. Ljudje so čustvena bitja in opazil sem, da se najboljše ideje vedno čustveno dotaknejo gledalcev. Ne gre za predstavitve v powerpointu, temveč čustvene zgodbe,« pojasni Crowley. Če so predstavitve zelo dolgočasne in suhoparne, ljudje izgubijo zanimanje in začnejo dojemati idejo zelo analitično in posledično zelo kritično. Najboljša predstavitev zagonskega podjetja oziroma strat-upa, ki ji je bil Crowley priča, je odstopala od povprečja, ker je podjetniku uspelo vse navzoče spraviti v jok: »In prav to je pomembno. Neverjetno, ampak močnejši čustveni odziv sprožite, bolj si vas bodo ljudje zapomnili.«

Skozi oči uporabnika

crowley tylor
»V San Francisco sem povabil dve podjetji, kar je veliko več, kot sem pričakoval. Slovenski in hrvaški start-upi so me prijetno presenetili,« je dejal Taylor Crowley.

Najpogostejša napaka, ki jo po Crowleyjevem mnenju na predstavitvah delajo pod

jetniki, je predvsem nejasno izražena glavna oseba v zgodbi. »Podjetniki velikokrat govorijo: »ko boste uporabili našo aplikacijo« ali »ko jaz obiščem to spletno stran«. Občinstvo se tako hitro izgubi, možgani ne delujejo tako, poudarja Crowley, ki podjetnikom svetuje, naj svoj izdelek ali storitev pred vlagatelji vedno predstavijo skozi oči porabnika.

»Če torej imate recimo spletno storitev za študente, ki jim bo olajšala pridobivanje študijske literature, vlagateljem prikažite svojo idejo skozi njihove oči. Recimo, Mirko je star 22 let in že drugo leto hodi na pravno fakulteto. Namesto da bi čas izgubljal z iskanjem knjig v knjižnici, je z uporabo naše storitve prihranil ogromno časa,« razloži Crowley. A tudi poudari, da mora imeti zgodba srečen konec: »Ne pozabite dodati, da je Mirko diplomiral in se zaposlil. Ljudje morajo imeti čustveno zadovoljstvo, ko končate pripovedovanje zgodbe.«

Pet minut

Po novih Crowleyjevih napotkih so podjetniki navzočim vlagateljem začeli predstavljati svoje ideje. Vsako podjetje je imelo pet minut časa za svojo predstavitev, vse pa so potekale v angleškem jeziku. Po predstavitvah so imeli vlagatelji vsak minuto časa, da so podjetnike dodatno povprašali po kakšni podrobnosti oziroma komentirali idejo. Najpogostejše pripombe, ki smo jih slišali:

1. neosredotočenost na težavo;

2. neobstoječ ali nedodelan poslovni model;

filip dobranič
»Navdušen sem nad napredkom, ki so ga pokazale ekipe, čeprav bodo morale še trdo delati,« meni Filip Dobranič iz Hekovnika.

3. premajhen trg

4. nejasno predstavljena ideja.

Naprej v Silicijevo dolino

»Z današnjim dogodkom smo želeli predvsem pokazati, da se da spremeniti svet tudi brez državnega denarja,« razloge za organizacijo Demo Daya pojasni Filip Dobranić iz Hekovnika. Zagonska podjetja, ki se izpopolnjujejo v Hekovnku, v prihodnjih tednih odhajajo v Silicijevo dolino, kjer bodo svoje ideje še razvijala, hkrati pa iskala nove vlagatelje. »Tudi zato je bil današnji dogodek pomemben, da so podjetniki dobili praktično izkušnjo predstavljanja podjetniške ideje pred vlagatelji. To, da moraš nastopiti pred ljudmi, ki imajo denar, znanje in izkušnje, je povsem drugače kot vse vaje, ki jih podjetniki prej opravijo,« poudarja Dobranić. Hrvaška podjetja so pri Hekovniku povabili na dogodek, ker je po Dobranićevih besedah pomembno, da se začne ekosistem zagonskih podjetij med seboj povezovati: »Slovenija je za to področje absolutno premajhen trg.«

[gallery ids="364,366,367,369"]

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...